DSpace
 

Tamagawa University Academic Repository >
03. ELF センター >
01. The Center for ELF Journal >

このアイテムを引用あるいはリンクする場合は次の識別子を使用してください: http://hdl.handle.net/11078/365

タイトル: Business cards for the communicative classroom
その他のタイトル: コミュニケーションスキルのための名刺使用
著者: Seko, Michael
キーワード: cooperative learning
classroom management
発行日: 2016-04-01
抄録: Students’ names are often foreign and unfamiliar to teachers in second language classrooms, and the importance of remembering and correctly pronouncing them is vital to establishing an effective discourse. This paper will introduce a cooperative learning structure (Kagan, 1989) to be used in an initial lesson that allows the students and the teacher to efficiently learn the names, biographical details and personal interests of each individual in the class. In addition, it provides the teacher with a useful classroom management tool to be used throughout the duration of the course.
URI: http://hdl.handle.net/11078/365
ISSN: 2189-0471
2189-0463
出現コレクション:01. The Center for ELF Journal

このアイテムのファイル:

ファイル 記述 サイズフォーマット
2-2-5.pdf295.84 kBAdobe PDF見る/開く

本リポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - ご意見をお寄せください